GRAFIK ZAJĘĆ

Znajdź najbliższe zajęcia jogi

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
08.30
Joga z krzesłem
Ewa
08.30
09.30
Joga z krzesłem
Ewa
08.30
09.30
09.00
17.30
Mysore
Ewa
17.30
19.30

Sivananda joga
Ula S.
19.00
20.30
18.00
Ashtanga
Ewa
18.00
19.30
Grupa początkująca hatha joga
Ewa
18.00
19.00
Mysore
Ewa
18.00
20.00
Grupa początkująca hatha joga
Ewa
18.00
19.00
18.30
19.00
Sivananda joga
Ula S.
19.00
20.30
19.30
Vinyasa
Ewa
19.30
21.00
20.00
Grupa początkująca Ashtanga
Ewa
20.00
21.00
Grupa początkująca Ashtanga
Ewa
20.00
21.00
20.30

Poniedziałek

  • Ashtanga
    18.00 - 19.30
  • Grupa początkująca Ashtanga
    20.00 - 21.00

Wtorek

  • Grupa początkująca hatha joga
    18.00 - 19.00
  • Sivananda joga
    19.00 - 20.30

Środa

  • Joga z krzesłem
    08.30 - 09.30
  • Mysore
    18.00 - 20.00
  • Grupa początkująca Ashtanga
    20.00 - 21.00

Czwartek

  • Grupa początkująca hatha joga
    18.00 - 19.00
  • Vinyasa
    19.30 - 21.00

Piątek

  • Joga z krzesłem
    08.30 - 09.30
  • Mysore
    17.30 - 19.30
  • Sivananda joga
    19.00 - 20.30
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
18.00
Ashtanga
Ewa
18.00
19.30
18.30
19.00

Poniedziałek

  • Ashtanga
    18.00 - 19.30
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
19.30
Vinyasa
Ewa
19.30
21.00
20.00
20.30

Czwartek

  • Vinyasa
    19.30 - 21.00
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
20.00
Grupa początkująca Ashtanga
Ewa
20.00
21.00
Grupa początkująca Ashtanga
Ewa
20.00
21.00
20.30

Poniedziałek

  • Grupa początkująca Ashtanga
    20.00 - 21.00

Środa

  • Grupa początkująca Ashtanga
    20.00 - 21.00
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
18.00
Grupa początkująca hatha joga
Ewa
18.00
19.00
Grupa początkująca hatha joga
Ewa
18.00
19.00
18.30

Wtorek

  • Grupa początkująca hatha joga
    18.00 - 19.00

Czwartek

  • Grupa początkująca hatha joga
    18.00 - 19.00
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
17.30
Mysore
Ewa
17.30
19.30
18.00
Mysore
Ewa
18.00
20.00
18.30
19.00
19.30

Środa

  • Mysore
    18.00 - 20.00

Piątek

  • Mysore
    17.30 - 19.30
No event hours available!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
08.30
Joga z krzesłem
Ewa
08.30
09.30
Joga z krzesłem
Ewa
08.30
09.30
09.00

Środa

  • Joga z krzesłem
    08.30 - 09.30

Piątek

  • Joga z krzesłem
    08.30 - 09.30
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
19.00
Sivananda joga
Ula S.
19.00
20.30
Sivananda joga
Ula S.
19.00
20.30
19.30
20.00

Wtorek

  • Sivananda joga
    19.00 - 20.30

Piątek

  • Sivananda joga
    19.00 - 20.30
No events available!

Grupa początkująca Ashtanga

Sekwencje pozycji jogicznych wykonywanych w tempie o wzrastającym stopniowo poziomie trudności, gdzie zasadnicze znaczenie odgrywa ruch, oddech i koncentracja. Zajęcia idealna dla osób, które stosunkowo szybko chcą poprawić swoją kondycję fizyczną oraz doświadczyć korzyści płynących z jogi, przygotowujące do praktyki Ashtanga jogi oraz Vinyasy.

Początkująca hatha joga

Zajęcia dla początkujących na których uczymy się prawidłowego oddychania, prawidłowego wykonywania podstawowych asan. Zapoznajemy się z filozofią jogi i jej wpływem na nasze ciało i umysł.

Ashtanga

Zajęcia oparte na I serii Ashtanga jogi obejmujące asany stojące, siedzące oraz sekwencję końcową (pozycje odwrócone). Praktyka dynamiczna, gdzie kluczową rolę odgrywa oddech  ujai, bandhy – czyli praca na poziomie mięśni głębokich oraz skoncentrowany wzrok, dristhi.

Mysore (Ashtanga praktyka własna)

Na zajęciach każdy uczestnik wykonuje praktykę Ashtanga jogi pod okiem nauczyciela. Wymagana znajomość sekwencji I serii. Jesteś uczony indywidualnie, odpowiednio do Twoich predyspozycji i potrzeb, krok po kroku poznajesz system i metodę Ashtanga jogi. Praktyka indywidualna przeznaczona jest dla uczniów na każdym poziomie. Na Mysore możesz przyjść o dowolnej porze w ramach godzin podanych w grafiku. Czas trwania twojej praktyki zależy od Twoich potrzeb i przygotowania, nie powinien jednak być krótszy niż 30 min.

Vinyasa

Zajęcia na których wymagana jest podstawowa wiedza na tematk prkatyki, gdzie w dynamiczny, płynny sposób przechodzimy przez różne sekwencje asan z elementami pranajamy, medytacji i wizualizacji.

Joga z krzesłem

Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich poziomów zaawansowania. Skupiamy się na precyzyjnym wykonaniu pozycji jogicznych z pomocą krzesła, które jest wspaniałym narzędziem by bardziej uaktywnić i otworzyć ciało.
Krzesło pozwala również dłużej przebywać w pozycji co daje efekt wyciszenia i uspokojenia umysłu. Jest to szczególnie ważne przy pozycjach regenerujących.

Sivananda joga

Joga wg Sivanandy to joga klasyczna, która nie została znacznie zmodyfikowana przez europejskie czy amerykańskie społeczeństwo. To joga kontynuująca i kultywująca stare przekazy, nauki oraz idee mistrzów. Joga wg Sivanandy zakłada pięć punktów, zasad, które składają się na pełną praktykę. Są nimi prawidłowe ćwiczenia (asany), prawidłowe oddychanie (pranajamy), prawidłowa relaksacja (savasana), prawidłowa dieta (wegeteriańska), pozytywne myślenie oraz medytacja (wedanta i dhjana). Każde zajęcia Sivananda jogi uwzględniają: relaks początkowy, ćwiczenia oddechowe, asany, czyli pozycje jogi, i relaks końcowy.