GRAFIK ZAJĘĆ

Znajdź najbliższe zajęcia jogi

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
17.30
Mysore (Ashtanga)
Ewa
17.30
19.30
Mysore (Ashtanga)
Ewa
17.30
19.30
18.00
Vinyasa (grupa ogólna)
Ewa
18.00
19.00
Vinyasa (grupa ogólna)
Ewa
18.00
19.00
Ashtanga prowadzona 1 seria
Ewa
18.00
19.30
18.30
19.00
Shivananda (grupa ogólna)
Ula S.
19.00
20.30
Shivananda (grupa ogólna)
Ula S.
19.00
20.30
19.30
Ashtanga początkująca
Asia
19.30
20.30
Ashtanga początkująca
Asia
19.30
20.30
20.00

Poniedziałek

  • Mysore (Ashtanga)
    17.30 - 19.30
  • Ashtanga początkująca
    19.30 - 20.30

Wtorek

  • Vinyasa (grupa ogólna)
    18.00 - 19.00
  • Shivananda (grupa ogólna)
    19.00 - 20.30

Środa

  • Mysore (Ashtanga)
    17.30 - 19.30
  • Ashtanga początkująca
    19.30 - 20.30

Czwartek

  • Vinyasa (grupa ogólna)
    18.00 - 19.00
  • Shivananda (grupa ogólna)
    19.00 - 20.30

Piątek

  • Ashtanga prowadzona 1 seria
    18.00 - 19.30
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
18.00
Ashtanga prowadzona 1 seria
Ewa
18.00
19.30
18.30
19.00

Piątek

  • Ashtanga prowadzona 1 seria
    18.00 - 19.30
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
18.00
Vinyasa (grupa ogólna)
Ewa
18.00
19.00
Vinyasa (grupa ogólna)
Ewa
18.00
19.00
18.30

Wtorek

  • Vinyasa (grupa ogólna)
    18.00 - 19.00

Czwartek

  • Vinyasa (grupa ogólna)
    18.00 - 19.00
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
19.30
Ashtanga początkująca
Asia
19.30
20.30
Ashtanga początkująca
Asia
19.30
20.30
20.00

Poniedziałek

  • Ashtanga początkująca
    19.30 - 20.30

Środa

  • Ashtanga początkująca
    19.30 - 20.30
No event hours available!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
17.30
Mysore (Ashtanga)
Ewa
17.30
19.30
Mysore (Ashtanga)
Ewa
17.30
19.30
18.00
18.30
19.00

Poniedziałek

  • Mysore (Ashtanga)
    17.30 - 19.30

Środa

  • Mysore (Ashtanga)
    17.30 - 19.30
No event hours available!
No event hours available!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
19.00
Shivananda (grupa ogólna)
Ula S.
19.00
20.30
Shivananda (grupa ogólna)
Ula S.
19.00
20.30
19.30
20.00

Wtorek

  • Shivananda (grupa ogólna)
    19.00 - 20.30

Czwartek

  • Shivananda (grupa ogólna)
    19.00 - 20.30
No events available!

Powyższy plan obowiązuje od 1 czerwca 2020

Grupa początkująca Ashtanga

Sekwencje pozycji jogicznych wykonywanych w tempie o wzrastającym stopniowo poziomie trudności, gdzie zasadnicze znaczenie odgrywa ruch, oddech i koncentracja. Zajęcia idealna dla osób, które stosunkowo szybko chcą poprawić swoją kondycję fizyczną oraz doświadczyć korzyści płynących z jogi, przygotowujące do praktyki Ashtanga jogi oraz Vinyasy.

Początkująca hatha joga

Zajęcia dla początkujących na których uczymy się prawidłowego oddychania, prawidłowego wykonywania podstawowych asan. Zapoznajemy się z filozofią jogi i jej wpływem na nasze ciało i umysł.

Ashtanga

Zajęcia oparte na I serii Ashtanga jogi obejmujące asany stojące, siedzące oraz sekwencję końcową (pozycje odwrócone). Praktyka dynamiczna, gdzie kluczową rolę odgrywa oddech  ujai, bandhy – czyli praca na poziomie mięśni głębokich oraz skoncentrowany wzrok, dristhi.

Mysore (Ashtanga praktyka własna)

Na zajęciach każdy uczestnik wykonuje praktykę Ashtanga jogi pod okiem nauczyciela. Wymagana znajomość sekwencji I serii. Jesteś uczony indywidualnie, odpowiednio do Twoich predyspozycji i potrzeb, krok po kroku poznajesz system i metodę Ashtanga jogi. Praktyka indywidualna przeznaczona jest dla uczniów na każdym poziomie. Na Mysore możesz przyjść o dowolnej porze w ramach godzin podanych w grafiku. Czas trwania twojej praktyki zależy od Twoich potrzeb i przygotowania, nie powinien jednak być krótszy niż 30 min.

Vinyasa

Zajęcia na których wymagana jest podstawowa wiedza na tematk prkatyki, gdzie w dynamiczny, płynny sposób przechodzimy przez różne sekwencje asan z elementami pranajamy, medytacji i wizualizacji.

Joga z krzesłem

Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich poziomów zaawansowania. Skupiamy się na precyzyjnym wykonaniu pozycji jogicznych z pomocą krzesła, które jest wspaniałym narzędziem by bardziej uaktywnić i otworzyć ciało.
Krzesło pozwala również dłużej przebywać w pozycji co daje efekt wyciszenia i uspokojenia umysłu. Jest to szczególnie ważne przy pozycjach regenerujących.

Sivananda joga

Joga wg Sivanandy to joga klasyczna, która nie została znacznie zmodyfikowana przez europejskie czy amerykańskie społeczeństwo. To joga kontynuująca i kultywująca stare przekazy, nauki oraz idee mistrzów. Joga wg Sivanandy zakłada pięć punktów, zasad, które składają się na pełną praktykę. Są nimi prawidłowe ćwiczenia (asany), prawidłowe oddychanie (pranajamy), prawidłowa relaksacja (savasana), prawidłowa dieta (wegeteriańska), pozytywne myślenie oraz medytacja (wedanta i dhjana). Każde zajęcia Sivananda jogi uwzględniają: relaks początkowy, ćwiczenia oddechowe, asany, czyli pozycje jogi, i relaks końcowy.