NAUCZYCIELE

Ewa Łukasińska – jest związana z Yoga Studio od października 1999r. W 1994 zetknęła się z jogą i od tamtej pory regularnie uczęszcza na szkolenia. Jej nauczycielami byli Sławomir Bubicz, Konrad Kocot, Henryk Liśkiewicz, Roman Grzeszykowski, Leszek Kawa, Gabriella Giubilaro (z Włoch), Lois Steinberg (z Chicago), Faeq Biria (z Francji). Brała udział w Konwencji Jogi z Gitą Iyengar. Ukończyła kurs dla nauczycieli jaki odbywał się w Krakowie w 2002r. pod kierunkiem Konrada Kocota. Dyplom nauczyciela zdobyła w Laughing Lotus School w Nowym Jorku. Uczestniczyła w dwumiesięcznym kursie ashtanga jogi na Goa w Indiach w Kranti Yoga School. Jej marzeniem jest przekazanie jak największej liczbie osób błogosławieństw płynących z praktykowania jogi jakimi są dobre samopoczucie, zdrowie, radość i miłość do siebie i świata

17430735_1255574977829794_370798685_o

Ania Chomczyk – nauczycielka Ashtanga jogi, a od 2014 roku współwłaścicielka Shanti Yoga Studio. W lipcu 2016 obroniła pracę doktorską dotyczącą jogi na Uniwersytecie SWPS. Pomimo, że nauczanie jogi to jej pasja – ciągle pozostaje uczniem podnosząc swoje kwalifikacje na szkoleniach i warsztatach w Indiach oraz Polsce. Od 2016 r. regularnie praktykuje w Shri K. Pattabhi Jois Ashtanga Yoga Institute w Mysore. Redaktor naczelna wiodącego portalu o jodze Bosonamacie.pl. Pisze również do  Yoga&Ayurveda oraz Magazynu Joga. Kocha kino. Przez większość roku jeździ rowerem.

Ula Sienkiewicz – jest absolwentką Podyplomowych Studiów Relaksacji i Jogi na Wydziale Rehabilitacji AWF Warszawskim. Ukończyła między innymi: kurs Vipassany nauczany przez S. N. Goenkę, tantry pod okiem Luchisa Pustoty i tajskiego masażu jogicznego z Kanyą Krongboon.„Dzięki jodze odnalazłam nie tylko stabilność ciała i umysłu, ale też pewność siebie i zaufanie do wewnętrznego „ja”. Codzienna praktyka daje mi spokój i wyciszenie, a każde postępy – moje i moich uczniów, dają mi ogromną radość, satysfakcję i mnóstwo energii. Regularna praktyka doskonale koryguje wady postawy, dlatego podczas zajęć dużo uwagi poświęcam prawidłowemu ułożeniu ciała i kręgosłupa, aby każdy w pełni swoich możliwości odczuł korzyści płynące z jogi”.